lørdag 2. april 2011

Out from the wall

Hvem viste att HLOèn hadde nesten samme farge på øynene som helidekklysene

Ett i farger av Kjersti

Fortsetter med alternativ redigering :):):)

En detalj som jeg har jobbet litt med. Om du ser etter ser du konturen av fotografen mot horisonten av havet i pupillen.

Jeg prøver med forskjellige tekniker for å lære meg mer om sort/ hvit
Her har jeg lysnet hele bildet med struktur/lyssetting og etter på spott redigert øye, munn og øredobber for å få disse mer frem.


Try to hide ?????

Out from the darknes

Jeg har tatt noen bilder av Kjersti, en arbeidskolega, som jeg vill kalle 
"Out from the wall" 

7 kommentarer:

  1. Flotte portrettbilder, og jeg liker godt det første:)
    Ha ei fin helg:)
    Berit.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Very good work !!
    Nice and original...

    SvarSlett
  4. Flotte portretter Øystein!!! :-)

    SvarSlett
  5. Spennende å se hva du får ut av utprøvingen med nytt program. :)
    Det må jo være moro å ha en kollega som stiller opp som hun gjør, at hun er vakker må jo gjøre det enda mer moro.....
    Ut av disse 4 bildene falt jeg mest for nr 3. Tror det skyldes at den hvite kanten til venstre ikke er så fremtredende. Skjønner poenget med denne delen av bildet, men den ble ikke så dominerende på dette bildet.
    Bilde nr 1 blir i mine øyne vél hard i kontrastene, og den hvite kanten........
    Etter at jeg skrev siste avsnittet prøvde jeg å holde over venstre kant, og da ble det ikke så kontrastfylt allikevel. Hmmmm......
    Vel vel, smak og behag. Men ofte er det vel den umiddelbare reaksjonen som blir den mest ekte. Ingenting er vurdert da, reaksjonen er spontan. Og det er det jeg gir uttrykk for. I beste mening. :)

    Kos deg videre med bildene, jeg kommer til å følge med videre. :)

    SvarSlett
  6. Knallbra bilder Øystein, av en vakker modell. Kjempebra! :)

    SvarSlett