onsdag 20. februar 2013

A walk from Sandsli to Nestun :)

                                                          Curves at Nestun 1

                                                          Curves at Nestun 2

                                                                        Nestun river 1

                                                                   Nestun river 2

                       
                                                                 Old power pipes 1

                                                                   Old power pipes 2

                                                           Culture at Nestun

                                                                              Perrong 5

                                                                  Skyss

                                                                        See you :)

3 kommentarer:

  1. Hei på deg!!Dette var da bare utroligt!!!Er hundre prosent sikker du har fotografert min sønn her!!Han med den blå boblejakken på det siste bildet!!amazing!!måtte spørre han va han gjorde der med de jentene??ihihih..nei ikke meg det der med min kamerat sier han hahhaha!!godt tatt da alle disse bildene.er du på tur i bergen kansje?Men vi har da bare dårligt vær nå!!!skiikelig -bergensvær!!

    Flotte bilder!!Ha en kjempefin uke videre!!hilsenAnita :)

    SvarSlett
  2. Hei, jeg jobber i Bergen for tiden, ukependler. Jeg vandrer rundt omkring på fritida med kamera. Skal over Lyderhorn i morgen ettermiddag. Satser på flott vær og fint lys. Jeg spurte disse om de kunne sitte der mens jeg tok bilde og det var helt ok. Jeg har ett bilde med hele ansiktet hans og men det blei litt dårlig He he. En skal aldri føle seg for sikker her i verden :) Ha en fin uke videre du og :)

    SvarSlett
  3. hihihihih!!!!!
    Såå gøy da!!Det er mangen fine plasserher i Bergenr å besøke som ennå ikke er oppdaget av meg..Tenkte å vandre på Lysekloster en av dagene..Få en smak av den forsvunne tid..Og så er det jo bra utsikt utover hele fjorden vist en gidder å gå opp til toppen..desverre må jeg jobbe på sjukehuset i hele helgen på natt..så det blir bare soving på meg på dagtid..og lite tur!!Men så har vi snart vinterferie her..så da blir det kansje en tur til -finse og prøve nye ski samt overnatte på det staselig Stone Hotellet der oppe!!Ha det fint..og takk for att du svarte..Helt ok med det bildet foresten.. :))))

    SvarSlett