mandag 19. november 2012

When things go wrong and life turns rough and no one is thinking of me, I close my eyes, open my heart You are the angel that I see.

                                                                                 When things go wrong
                                                                                    and life turns rough
                                                                             and no one is thinking of me,
                                                                           I close my eyes, open my heart
                                                                            You are the angel that I see.

2 kommentarer:

  1. Nå kjenner jeg tåren i øyekroken gitt!

    Dette er litt kjærlighet gjennom 25 år tenker jeg, det å virkelig bry seg, en slik engel skulle alle hatt. En sykt!! flink kunstner er hun også, din Jorunn og jeg misstenker hin har en hånd med her også, arrester meg om jeg tar feil...

    Bare ELSKER fargene hun bruker, de går rett i sjela mi, som naturen om høsten, si det!! er du snill :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Ja, dette er ett bilde av en figur som jeg kjøpte for mange år siden og ett maleri som kona har laget som jeg har smeltet sammen. Figuren står på en fargerik duk som da lager de "bølgene" nederst. fargene har jeg jo selfølgelig lekt litt med :):):) Det var kjekt du likte det :)

    SvarSlett