tirsdag 13. november 2012

As I walked soft, in Ravenswood................

                                                                As I walked soft, in Ravenswood,
                                                                through light and dappled shade.
                                                                A tall old oak, in sunlight stood,
                                                                within this forest glade.

                                                               And taking time, to sit and watch,
                                                               beside the rattling stream.
                                                               A sight so wondrous did I catch,
                                                               I feared it was a dream.

                                                               For there within the clearing round,
                                                               beneath the guardian tree,
                                                               danced Elfin children o’er the ground,
                                                               in laughter, wild and free.

11 kommentarer:

  1. Å hælle dussan Øystein!!! dette var vakkert, noe så fantastisk vakkert. Farger som bor i hjerte mitt, og høsten som jeg er så glad i, er det kona di som har malt det?? og du som har lekt i etterkant?? neimenn om jeg helt forstår teknikken her, men det gikk rett i sjela gitt...

    Fint et dikt å :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Ja det er kona som har malt dette men har kutta litt og dratt noe i fargene. jenta er ett bilde jeg tok på Finnskogen. Som kom løpende rett mot meg. Jeg har så brukt "Perfect Layers" for å smelte de sammen.
      Var en del jobbing rundt jenta for prøve å få henne til å sveve der inne i skogen. Diktet er noe jeg fant på nettet :):):)

      Slett
  2. Dyktig ER du, basta bom! men så kjekt å les hvordan du har lagt ned arbeid i dette bilde...

    SvarSlett
  3. SÅÅÅÅ fint det ble. NYDELIG!
    Hilda

    SvarSlett
  4. Rett og slett helt fantasisk. Kreativt, lekent og nydelig gjennomført. Dere er et flott team du og kona ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Ja, ett godt team men det er ikke alltid hun vet hva jeg holder på med før hun ser resultatet :):):)

      Slett
  5. Vakkert !!
    Liker den kombinasjonen med maleri og foto !!

    Ha en flott dag :)
    groayla

    SvarSlett