tirsdag 16. oktober 2012

Mennesker jeg traff og hva jeg så i kveld opp Stoltzen og ned Fløyen

                                           Ja, så starte eg opp denne berømte ruta

                            Det e noen som løpe så fort opp her att eg klare ikke å fnga de skikkelig

    Så brake det i kvist og kvast og så dukke det frem to jenter som har tatt seg opp utenfor løypa på jakt     etter høstmotiver. Fotostudenter å greier :):):):)

                                                     Å de smile om kapp disse to :):):):)

                           Så e eg oppe og skuet er majestetisk her oppe

                        Ja, så e det to jenter til som smiler om kapp her ute på kanten av fjellet :)

                           En liten klem her oppe i friske lufta e ikke å forrakte

                                                      Litt sån romantisk og kansje

                              Hu sto der å nøyt de siste strålene fra sola og skulle videre til Fløyen
                              Solnedgangar uten folk e egentlig kjedelige

                           Utsikten  fra Fløyen va jo ikje så dumme då

                  Han sitte nå der kveld etter kveld men i kveld hadde han fått ballong på fingeren

                                                             På rett spor "hjem" En flott tur !!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Virkelig flott bildeserie! Fint å få ta del i turen:)

    SvarSlett
  2. Fantastisk skue fra toppen der!! aldri vært faktisk selv om Bergen har vært besøkt flere ganger, må!! bare bli en gang, men neimenn om jeg løper opp som den ene sprekingen der, SER!! de noe langs sin vei? eller er det kun TRIM det dreier seg om i hodet tro, vel vel, godt vi er forskjellige. Kamera hjalp meg faktisk til å nyte ting litt rundtomkring min vei, og det er jeg bare SÅÅÅ glad for, mosjon og frisk luft får en jo gratis, på kjøpet liskom :-)

    Fantastisk himmel du her har fanga Øystein, men allikevel dvelte øynene lengst på skulpturen i den mørke kroken..., et bilde og fra en vinkel som ga meg masse følelser i kroppen...

    SvarSlett