mandag 16. mai 2011

The sea house in the fog in different settings










8 kommentarer:

  1. Nydelig. Et mangfold av stemninger, lys og toner.

    SvarSlett
  2. I like the third one best! Nice shot!

    SvarSlett
  3. Hvorfor ikke,toern blir min klare favoritt.

    ketil

    SvarSlett
  4. Så kult med alle disse forskjellige fargetonene, flott Øystein :)

    SvarSlett
  5. Å Øystein, jeg skroller og skroller og ser og ser og hvert enkelt er så sinnsykt flott jo!! Stemning til tusen jo, men for min del tror jeg ditt aller førse gav meg det lille ekstra :-)

    Gratulerer med dagen foressten, håper du har hatt det kjekt og spist all den isen du måtte hatt lyst på :-)))

    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig, hver på sin måte. Det siste ble min favoritt.
    Ha en fin dag:)
    Berit.

    SvarSlett
  7. Flotte bilder. Vanskelig å velge favoritt... Liker renhet og toner i V1 ekstra godt. Flott Øystein
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  8. Bilde nr 6. va så stilig at eg konne hatt det på veggen i stuå :-) :-)

    SvarSlett