fredag 14. januar 2011

Kjersti in the workshop. Some pictures of a girl i work with.






2 kommentarer:

  1. Heldige du Øystein! som har oppmerksomheten til alle disse vakre damene rett i ditt kameraøye. Fine portretter alle sammen, men det første her, i denne posten var knæsjt da, naturlig, og blikket fanget du i rette øyeblikk ja.

    Ikke så mye erfaring med portretter jeg, men jeg ser da hva om er fint for meg og ikke. En dag håper jeg da og finne noen som stiller villig forran linsa jeg også, for jeg omgås nå bare den som stønner når kamera dras frem desverre.

    Ha nå en toppers helg, ha gode fotoøyeblikk og kos deg skikkelig, og nyt kjære du.

    Varm klem herfra.

    SvarSlett
  2. My favorites are the B&W graphical effects versions!
    Nice series!
    Have a nice weekend!

    SvarSlett