søndag 31. oktober 2010

Var på museum i NY. Hva det het ? Husker ikke, men kunst var det og en spesiell bygning. Jeg blei mest fasinert av linjer og mennesker i linjene og litt rundt forbi. Håper det faller i smak. (Guggenheim museet var det :))

Hun sto nå der lagelig til for ett foto

Dette er på utsiden av museumet

Som sagt så blei eg veldig opptatt av linjer og mennesker her


Ett av mine favoritter




Han så litt bisk ut han her men jeg tok nå ett bilde

Det foregikk reparasjoner på taket og syntes det blei stilig med skyggene her og linjer


Utforbi slappet folk av med mat og drikke




Litt studering ved muren til Central park

5 kommentarer:

  1. Her var det utrulig mye bra. Du evner veldig bra å fange opp personer i miljø og få noe bra ut av det. Kompen sitter som regel godt, og du får bra bilde ut av det.
    Bildene fra museet, form og linjer med mennesker i falt jeg spesielt for. Du er dyktig!!!
    Nå er det nummeret før jeg begynner å fortelle barnebarna om deg!! ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelige komentarer. Jeg setter stor pris på det.
    Ja, fortell gjerne videre :):):)

    SvarSlett
  3. Wow, her var det mange spennende bilder Øystein, du har så øye for kule bilder, knallbra. Hilsen Anne

    SvarSlett
  4. Jon Erik Andreassen31. oktober 2010 kl. 13:22

    Det er så inspirende å følge din NYC-tour

    SvarSlett
  5. Det falt veldig godt i smak!!! :) Utrolig flotte linjer og komposisjoner!! Flotte øyeblikksbilder av menneskene utenfor.

    SvarSlett